2010. szeptember 1., szerda

mozgalmas hetvege es hetkoznapok

Sziasztok!

Ez a hetvege nagyon mozgalmas volt, de elotte nem igazan tortent velem semmi, mert dolgoztam hetvegen hetkoznap meg tornazok es fozok! Az a helyzet hogy kicsit hiztam, most probalok mindent bevetni, hogy vekonyabb legyek. Ma zoldseg napot tartok es tornazok, habar hetkoznap szinte minen nap bicikli es torna van. Tegnap volt apuka szulinapja, keszitettem neki repatortat es vettem egy adidas polot, nagyon orult neki. Minden honapban az itteni korzethez tartozo lanyok osszegyulnek valahol dumalnak. Mult csutortokon a tancsado Kaija hazaban pizza party volt. Szoval megismertem csomo uj lanyt, szoval lesz kivel talizni, csak kocsim nincsen, ugyhogy olyanok kellenek, akik el tudnak jonni ertem. Szoval szombat, az egyik thai csajszival megbeszeltem (Lina), hogyha mennek partizni, hivjon fel, mert akarok en is menni veluk, Nyackbe mentunk, habar keson ertunk oda, mert vissza kellett fordulni itt hagytam az ID (azonosito okirat) anelkul nem engednek be sehova). Kb ejfelre ertunk oda, bementunk egy csomo pubba es clubba az utcaba, vegul az elsoben kotottunk ki, ott tancoltunk par orat mezitlab, mert a cipo kezdte torni a a labam! Aztan kovettek a lanyok, mert ok is magasarkuban voltak!:) Az egyik csajszi ( Cata ) megy vissza Del-Afrikaba, szoval ot bucsuztattuk! Kb 3ra hazaertem, de ozben vasranap reggel 9.30kor kellett kellenem , mert megebszeltuk Spanyol Orsival, aki Chicago mellett dolgozik egy taborban, hogy jonnek (tesojaval New Yorkba), hogy szervezunk egy varosnezest egyutt. Kestem egy orat, mert a buszom kesett... Sajnos eleg rossz ido volt, asszem 4szer kezdett el esni, szoval addig bemenekultunk par uzletbe es ott vartunk. Merre Jartunk? Times Square, hu az nagyon jol nez ki, csinaltunk sok fenykepet,amit mar lathattok is a facebookon. Vannak party fenykepek, de azokat meg nem sikerult megszereznem!A Nagy esoben megeheztunk es bementunk az Olive Gardenbe. Az Olive Garden egy amerikai etterem ( europai etterem) ahol nagyon finom olasz eteleket lehet enni! A tvben lattam a reklamjat, ramentem a honlapjukra es gondoltam magamban ez ki kell probalni! Isteni finom volt a kaja! Parmezanos csirket ettem es sajttortat! Nem volt olcso, de megerte legkozelebb is oda akarok menni kajalni, annyira megszerettem!Elindultunk a Rocfeller centerhez, sajnos a rossz ido miatt, nem tudtunk felmenni, mert a penztaros kisaszony mondta, hogy ertelmetlen hogy kifizessuk a penzt, amikor csupa felho minden barmikor elered az eso, es nem fogunk semmit latni! A rossz ido atka!Ezutan irt host anyum, hogy megse Rutherfordba menjek ( Nagyi haza), mivel rossz ido van, nemcsak a kislanyert csak holnap! Ez azt jelentette, hogy nekem hamarabb kellett hazamenni es el kellett ernem az ucso buszt! Amit nagyon sajnalok, mert szivesen maradtam volna bent Orsiekkal, sesszezni! Habar jo a kapcsolatom a csaladdal, de ez az autohasznalat... Szoval tobb mint 1 honapja itt vok, es nem hasznalhatom az autot, pedig 3 van...Es miert? Apukaval mult heten elmentem vezetni gps nelkul! Ami nappal volt es mondta merre kell menjek, szoval nem igazan volt problema! Csak egy felreertes volt, hogy kerdeztem hogy a felvezeto sav az autopalyan elfogy vagy nem! Pontosan nem ezt, hanem azt kerdeztem, hogy maradhatok-e ebben a savban vagy nem! O azt mondta igen,ami szamomra azt jelentette hogy nem fogy el... Szoval elfogyott a sav es lefekeztem, amire idege lett. Nem tortent semmi, csak lefekeztem, mert nem vartam hogy elfogy a sav! Meg masnap ejszaka gps nelkul kellett vezetnem es csomo helyre el kellett tallanom, anelkul hogy o mondana valamit! ezt nem varos belul kell ertem, hanem atmentunk new Yerseybe es mas varosokba, tobb autopalyan keresztul... szoval azt luszerte, hogy nekem kell meg 1-2 honap gyakorlas... Ami nem lenne baj, ha lenne busz kozleked, ami nincs... Tegyuk hozza, hogy nem vezettem 1 honapja! Sztem ez egy irrealis elvearas, kerdeztem a tobbi lanyt, nekik egyszer kellett vezetni nappal gps-sel, ennyi. Nem tudom, nagyon felti az autot! fogok venni egy gpst, es fogok neki szolni, mert igy buktam az osszel indulo tanfolyamokat miatta! Ami kotelezo! Meg vok en aldva vele! Egyebkent nincsen vele semmi bajom, csak ne varja hogy 25 evesen felveszem a versenyt egy kb 20 eves tapasztalattal rendelkezo ferfival aki minden nap vezet... Anya szerint, csak nem akarja hogy nyelvsuliba jarjak, mert akkor nem tudok ennyire rugalmas lenni! A kovetkezo ami nem teteszett, anyuka kiirta hogy takaritsam ki a gyerekek szobajat, ami semmi baj nincs, csakhogy nem szabad idomben, hanem munkaidobe kell csinalni! szoval ha legkozelebb elofordul, akkor nem fogom csinalni, hanem alakitsak ki ugy a napi rendem hogy beleferjen! Mas problemam nincsen! na akkor beszeljunk oromteli dolgokrol is! szoval ugy nez ki tesom februar marciusba jon ki ozzam New Yorkba, es most hivott lacko uncsija, Gyuszika, hogy jonne a baratnojevel szoval 3an egyutt jonnek hozzam, alig varom! Ez mind semmi, kitalaltam, hogy menjunk le Miamibe 4 napra, ugyhogy egyenlore nagy szervezesben vunk. Barki akar csatlakozhat, havan folos 500 ezre....na jo 400 is eleg...:)Mar tobb progrit is szervezunk pl.: Madison square gardenben megnezni egy koncertet vagy kosarlabda meccset, korcsolyazni a rockfeller center tetejen vagy Broadway musicalt megnezni! Ez tuti nagyon jo het lesz, biztos ram fer a pihenes is! A kovetkezo a halloween, itt halloweenkor az emberek beoltoznek valakinek vagy valaminek! szoval en is elkezdtem nezegetni a dolgokat, hogy mi legyek! Vampir, kadetlany, vagy gengszter! Varom az otleket!www.costume.com! Itt nezem a cuccokat! A sexy women costumek kozott! Sztem mara ennyi, ha megitn tortenik valami, akkor irok!Hallottam otthon 12 fok volt! Nyugi lesz meg jo idotok! Nalunk vagy 30 fok van ugyhogy megyek medencehez furodni es napozni! Lehet irigykedni!


Igazabol mostanabn nem sok minden tortent velem, kiveve az mult hetveget! Az uj csaladnal szinte minden szombat vasarnap dolgozom, szoval igy nem nagyon erek ra hetvegen.Eloszor az uj csaladom rovid bemutatasaval kezdem, Host anyum: Madonna K., gyogyszeresz 3 diplomaja van, az egyik egy Phd. es 37 eves, New Jerseyben szuletett; apuka: Scott K. az armynal dolgozik tanit elmeletet es gyakorlatot (ejjel nappal dolgozik0; Evan K. 4eves imad engem, de ez kolcsonos nagyon egymasra talaltunk, jo kapcsolatunk, pl.: szokott hozni nekem rajzot az ovibol, mondta, hogy el akar velem jonni magyarorszagra, en vok a legjobb baratja, es ma azt mondta, hogy soha ne menjek el! Tok cuki! 2 es feleves, neve: Audrey, nekem kicsit furi kislany, habar mindenki azt mondja, hogy kicsi, de akkoris. Neha nagyon cuki, neha a total ellentetje, kiszamithatatlan szamomra...kis hisztikiralyno. Ezt leszamitva itt jol erzem magam! Nem nehez kijonni veluk, nem tipikus amerikai csalad, talan ezert is konnyebb kijonni veluk. piszkozat 2010.08.23. írta: Lili Törlés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése